با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران

آ

  • آکادمیا ارزیابی شاخص های آلتمتریک دانشگاه های علوم پزشکی ایران در شبکه های اجتماعی علمی ریسرچ گیت و آکادمیا [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 23-30]

  • آموزش الکترونیکی بررسی نقش کیفیت خدمات پشتیبانی فراگیران آموزش الکترونیکی در پیش‌بینی مؤلفه‌ی راهبردهای مدیریت منابع یادگیری آنان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-38]

  • آموزش هوش هیجانی کارآمدی آموزش هوش هیجانی بر مدیریت تعارض و درگیری شغلی در دانشجویان رشته اطلاعات و دانش شناسی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 51-62]

ا

  • ابزار ارزیابی کیفیت وب‌سایت‌ها (دبلیو. کیو. ای. تی.) ارزیابی وب‌سایت‌های فدراسیون‌های ورزشی ایران بر اساس WQET [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 63-76]

  • ابزار پیشنهاددهنده مقایسه عملکرد ابزار پیشنهاد دهنده در موتور جستجوی گوگل، یاهو و بینگ [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 75-96]

  • اثر استنادی کدام ویژگی‌ها ارتباط بیشتری با تعداد استنادات آتی مقالات مروری زیست‌شناسی سلولی دارند؟ [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]

  • اثربخشی سازمانی تبیین قابلیت های مدیریت دانش در ارتباط با اثربخشی سازمانی (مورد مطالعه : سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 77-92]

  • اداره آموزش‌وپرورش تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند اشتراک‌گذاری دانش میان کارکنان اداره آموزش‌وپرورش استان مازندران با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 19-32]

  • ارزیابی کاربرد مدل شرون لاوسون جهت ارزیابی وضعیت مدیریت دانش در دانشکده علوم پزشکی نیشابور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]

  • ارزیابی پژوهش تحلیل جایگاه جهانیِ ایران در پژوهش های علوم کامپیوتر با بکارگیری فنون علم سنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 59-74]

  • ارزیابی تأثیر نیمرخ فعالیت‌های پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در شبکه اجتماعی علمی «ریسرچ‌گیت» با رویکرد دگرسنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 11-22]

  • استناد بررسی یو.آر.ال‌های استنادشده در مقالات ایرانی علم اطلاعات [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-88]

  • استناد اینترنتی بررسی یو.آر.ال‌های استنادشده در مقالات ایرانی علم اطلاعات [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-88]

  • اسکوپوس ارزیابی شاخص های آلتمتریک دانشگاه های علوم پزشکی ایران در شبکه های اجتماعی علمی ریسرچ گیت و آکادمیا [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 23-30]

  • اشتراک‌گذاری دانش تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند اشتراک‌گذاری دانش میان کارکنان اداره آموزش‌وپرورش استان مازندران با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 19-32]

  • اطلاعات سواد اطلاعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران براساس شش مهارت بزرگ آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 31-40]

  • اطلاعات الکترونیکی بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات الکترونیکی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 63-74]

  • اعضای هیأت علمی بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات الکترونیکی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 63-74]

  • انتشار یافته‌های علمی ارائه رویکردی به منظور شناسایی مجلات ربوده شده با استفاده از الگوریتمهای درخت تصمیم [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]

ب

  • بازیابی اطلاعات مقایسه عملکرد ابزار پیشنهاد دهنده در موتور جستجوی گوگل، یاهو و بینگ [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 75-96]

  • بیرجند تأثیر فضای مجازی بر میزان مطالعه غیردرسی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر بیرجند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 93-105]

پ

  • پژوهش تبیین سبک رهبری و مدیریت پژوهش در دانشگاه پیام نور مطالعه موردی: استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 75-90]

  • پیش‌بینی استنادات کدام ویژگی‌ها ارتباط بیشتری با تعداد استنادات آتی مقالات مروری زیست‌شناسی سلولی دارند؟ [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]

ت

  • تحلیل استنادی بررسی یو.آر.ال‌های استنادشده در مقالات ایرانی علم اطلاعات [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-88]

  • تحلیل استنادی تحلیل جایگاه جهانیِ ایران در پژوهش های علوم کامپیوتر با بکارگیری فنون علم سنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 59-74]

  • تحلیل استنادی کیفیت مقاله‌های بین‌المللی دانشگاه اصفهان طی سال‌های 2006-2015 [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 31-40]

  • ترویج کتابخوانی بررسی تأثیر فعالیت های ترویج کتابخوانی اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در افزایش میزان انگیزه مطالعه [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 91-98]

  • توانمندسازی روانشناختی بررسی سبک‌‌های اثربخشی مدیران در ایجاد خلاقیت و ارتباط‌سنجی آن با توانمندسازی روانشناختی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]

ج

  • جستجو مقایسه عملکرد ابزار پیشنهاد دهنده در موتور جستجوی گوگل، یاهو و بینگ [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 75-96]

خ

  • خدمات پشتیبانی بررسی نقش کیفیت خدمات پشتیبانی فراگیران آموزش الکترونیکی در پیش‌بینی مؤلفه‌ی راهبردهای مدیریت منابع یادگیری آنان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-38]

  • خلاقیت بررسی سبک‌‌های اثربخشی مدیران در ایجاد خلاقیت و ارتباط‌سنجی آن با توانمندسازی روانشناختی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]

د

  • دانش آموزان بررسی نقش عوامل فرهنگی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در مطالعه غیردرسی دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه‌های شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 33-40]

  • دانش‌آموزان دوره اول متوسطه تأثیر فضای مجازی بر میزان مطالعه غیردرسی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر بیرجند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 93-105]

  • دانشجویان بررسی نقش کیفیت خدمات پشتیبانی فراگیران آموزش الکترونیکی در پیش‌بینی مؤلفه‌ی راهبردهای مدیریت منابع یادگیری آنان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-38]

  • دانشجویان بررسی نقش عوامل فرهنگی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در مطالعه غیردرسی دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه‌های شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 33-40]

  • دانشگاه سواد اطلاعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران براساس شش مهارت بزرگ آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 31-40]

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات نیمرخ فعالیت‌های پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در شبکه اجتماعی علمی «ریسرچ‌گیت» با رویکرد دگرسنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 11-22]

  • دانشگاه اصفهان کیفیت مقاله‌های بین‌المللی دانشگاه اصفهان طی سال‌های 2006-2015 [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 31-40]

  • دانشگاه اصفهان رابطه عدالت سازمانی و رفتار مدنی سازمانی کتابداران کتابخانه‌ های دانشگاه‌ های اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-18]

  • دانشگاه جندی‌شاپور بررسی مهارت‌های کارآفرینی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های جندی شاپور و شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 19-30]

  • دانشگاه شیراز سنجش سطح سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه شیراز با مدل آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 49-62]

  • دانشگاه صنعتی ارومیه بررسی وضعیت مدیریت دانش در دانشگاه صنعتی ارومیه با استفاده از رویکرد EFQM [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-26]

  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رابطه عدالت سازمانی و رفتار مدنی سازمانی کتابداران کتابخانه‌ های دانشگاه‌ های اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-18]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بررسی رابطه بین کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سرمایه اجتماعی دانشجویان این دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-62]

  • درگیری شغلی کارآمدی آموزش هوش هیجانی بر مدیریت تعارض و درگیری شغلی در دانشجویان رشته اطلاعات و دانش شناسی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 51-62]

  • دگرسنجی نیمرخ فعالیت‌های پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در شبکه اجتماعی علمی «ریسرچ‌گیت» با رویکرد دگرسنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 11-22]

  • دگرسنجه ارزیابی شاخص های آلتمتریک دانشگاه های علوم پزشکی ایران در شبکه های اجتماعی علمی ریسرچ گیت و آکادمیا [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 23-30]

ر

  • راهبردهای مدیریت منابع. کیفیت خدمات بررسی نقش کیفیت خدمات پشتیبانی فراگیران آموزش الکترونیکی در پیش‌بینی مؤلفه‌ی راهبردهای مدیریت منابع یادگیری آنان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-38]

  • ریسرچ‌گیت ارزیابی شاخص های آلتمتریک دانشگاه های علوم پزشکی ایران در شبکه های اجتماعی علمی ریسرچ گیت و آکادمیا [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 23-30]

  • ریسرچ‌گیت نیمرخ فعالیت‌های پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در شبکه اجتماعی علمی «ریسرچ‌گیت» با رویکرد دگرسنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 11-22]

  • رفتار مدنی شهروندی رابطه عدالت سازمانی و رفتار مدنی سازمانی کتابداران کتابخانه‌ های دانشگاه‌ های اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-18]

  • روش کیفی تبیین سبک رهبری و مدیریت پژوهش در دانشگاه پیام نور مطالعه موردی: استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 75-90]

ز

  • زیست‌شناسی سلولی کدام ویژگی‌ها ارتباط بیشتری با تعداد استنادات آتی مقالات مروری زیست‌شناسی سلولی دارند؟ [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]

س

  • سایبرنتیک بررسی وضعیت و رابطۀ بین مدیریت دانش و ابعاد سایبرنتیک در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 41-52]

  • سازمان‌های پژوهشی و فناوری تبیین سبک رهبری و مدیریت پژوهش در دانشگاه پیام نور مطالعه موردی: استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 75-90]

  • سازمان‌های صنعتی بررسی نقش برگزاری کارگاه‌های آموزشی در توسعه سواد اطلاعاتی متخصصین رشته برق در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 41-50]

  • سبک اثربخشی مدیران بررسی سبک‌‌های اثربخشی مدیران در ایجاد خلاقیت و ارتباط‌سنجی آن با توانمندسازی روانشناختی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]

  • سبک رهبری تبیین سبک رهبری و مدیریت پژوهش در دانشگاه پیام نور مطالعه موردی: استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 75-90]

  • سرمایه اجتماعی بررسی رابطه بین کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سرمایه اجتماعی دانشجویان این دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-62]

  • سیستم اطلاعات مدیریت جایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ها [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 39-48]

  • سواد اطلاعاتی سنجش سطح سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه شیراز با مدل آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 49-62]

  • سواد اطلاعاتی سواد اطلاعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران براساس شش مهارت بزرگ آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 31-40]

ش

  • شبکه اجتماعی ارزیابی شاخص های آلتمتریک دانشگاه های علوم پزشکی ایران در شبکه های اجتماعی علمی ریسرچ گیت و آکادمیا [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 23-30]

  • شبکه‌های اجتماعی علمی نیمرخ فعالیت‌های پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در شبکه اجتماعی علمی «ریسرچ‌گیت» با رویکرد دگرسنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 11-22]

  • شرکت فولاد مبارکه اصفهان بررسی نقش برگزاری کارگاه‌های آموزشی در توسعه سواد اطلاعاتی متخصصین رشته برق در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 41-50]

  • شش مهارت بزرگ سواد اطلاعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران براساس شش مهارت بزرگ آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 31-40]

ع

  • عدالت سازمانی رابطه عدالت سازمانی و رفتار مدنی سازمانی کتابداران کتابخانه‌ های دانشگاه‌ های اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-18]

  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات الکترونیکی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 63-74]

  • علم سنجی تحلیل جایگاه جهانیِ ایران در پژوهش های علوم کامپیوتر با بکارگیری فنون علم سنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 59-74]

  • علوم کامپیوتر تحلیل جایگاه جهانیِ ایران در پژوهش های علوم کامپیوتر با بکارگیری فنون علم سنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 59-74]

  • عملکرد مقایسه عملکرد ابزار پیشنهاد دهنده در موتور جستجوی گوگل، یاهو و بینگ [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 75-96]

ف

  • فضای‌مجازی تأثیر فضای مجازی بر میزان مطالعه غیردرسی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر بیرجند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 93-105]

ک

  • کارکنان تبیین قابلیت های مدیریت دانش در ارتباط با اثربخشی سازمانی (مورد مطالعه : سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 77-92]

  • کارگاه‌های آموزشی بررسی نقش برگزاری کارگاه‌های آموزشی در توسعه سواد اطلاعاتی متخصصین رشته برق در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 41-50]

  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بررسی تأثیر فعالیت های ترویج کتابخوانی اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در افزایش میزان انگیزه مطالعه [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 91-98]

  • کتابخانه دانشگاهی بررسی رابطه بین کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سرمایه اجتماعی دانشجویان این دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-62]

  • کتابخانه‌ دانشگاهی جایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ها [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 39-48]

  • کتابداران رابطه عدالت سازمانی و رفتار مدنی سازمانی کتابداران کتابخانه‌ های دانشگاه‌ های اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-18]

  • کتابداران بررسی مهارت‌های کارآفرینی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های جندی شاپور و شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 19-30]

  • کتابسنجی کدام ویژگی‌ها ارتباط بیشتری با تعداد استنادات آتی مقالات مروری زیست‌شناسی سلولی دارند؟ [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]

  • کیفیت پژوهش کیفیت مقاله‌های بین‌المللی دانشگاه اصفهان طی سال‌های 2006-2015 [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 31-40]

  • کیفیت خدمات کتابخانه بررسی رابطه بین کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سرمایه اجتماعی دانشجویان این دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-62]

  • کیفیت وب‌سایت‌ها ارزیابی وب‌سایت‌های فدراسیون‌های ورزشی ایران بر اساس WQET [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 63-76]

  • کلاهبرداری اینترنتی ارائه رویکردی به منظور شناسایی مجلات ربوده شده با استفاده از الگوریتمهای درخت تصمیم [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]

  • کلیدواژه‌ها: اعضای هیئت علمی سواد اطلاعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران براساس شش مهارت بزرگ آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 31-40]

م

  • مجلات ربوده شده ارائه رویکردی به منظور شناسایی مجلات ربوده شده با استفاده از الگوریتمهای درخت تصمیم [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]

  • مجلات معتبر ارائه رویکردی به منظور شناسایی مجلات ربوده شده با استفاده از الگوریتمهای درخت تصمیم [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]

  • مدیریت اطلاعات بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات الکترونیکی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 63-74]

  • مدیریت اطلاعات شخصی بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات الکترونیکی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 63-74]

  • مدیریت پژوهش تبیین سبک رهبری و مدیریت پژوهش در دانشگاه پیام نور مطالعه موردی: استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 75-90]

  • مدیریت تعارض کارآمدی آموزش هوش هیجانی بر مدیریت تعارض و درگیری شغلی در دانشجویان رشته اطلاعات و دانش شناسی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 51-62]

  • مدیریت دانش تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند اشتراک‌گذاری دانش میان کارکنان اداره آموزش‌وپرورش استان مازندران با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 19-32]

  • مدیریت دانش بررسی وضعیت مدیریت دانش در دانشگاه صنعتی ارومیه با استفاده از رویکرد EFQM [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-26]

  • مدیریت دانش بررسی وضعیت و رابطۀ بین مدیریت دانش و ابعاد سایبرنتیک در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 41-52]

  • مدیریت دانش کاربرد مدل شرون لاوسون جهت ارزیابی وضعیت مدیریت دانش در دانشکده علوم پزشکی نیشابور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]

  • مدیریت دانش تبیین قابلیت های مدیریت دانش در ارتباط با اثربخشی سازمانی (مورد مطالعه : سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 77-92]

  • مدیریت کتابخانه جایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ها [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 39-48]

  • مدل آیزنبرگ و برکویتز سنجش سطح سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه شیراز با مدل آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 49-62]

  • مدل تعالی سازمانی بررسی وضعیت مدیریت دانش در دانشگاه صنعتی ارومیه با استفاده از رویکرد EFQM [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-26]

  • مدل شرون لاوسون کاربرد مدل شرون لاوسون جهت ارزیابی وضعیت مدیریت دانش در دانشکده علوم پزشکی نیشابور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]

  • مدل معادلات ساختاری تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند اشتراک‌گذاری دانش میان کارکنان اداره آموزش‌وپرورش استان مازندران با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 19-32]

  • مراکز آموزش عالی تبیین قابلیت های مدیریت دانش در ارتباط با اثربخشی سازمانی (مورد مطالعه : سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 77-92]

  • میزان مطالعه تأثیر فضای مجازی بر میزان مطالعه غیردرسی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر بیرجند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 93-105]

  • مشهد بررسی نقش عوامل فرهنگی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در مطالعه غیردرسی دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه‌های شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 33-40]

  • مطالعه بررسی تأثیر فعالیت های ترویج کتابخوانی اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در افزایش میزان انگیزه مطالعه [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 91-98]

  • مطالعه بررسی نقش عوامل فرهنگی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در مطالعه غیردرسی دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه‌های شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 33-40]

  • مطالعه غیردرسی تأثیر فضای مجازی بر میزان مطالعه غیردرسی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر بیرجند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 93-105]

  • مقالات ایرانی نمایه‌شده در آی.اس.آی علم اطلاعات بررسی یو.آر.ال‌های استنادشده در مقالات ایرانی علم اطلاعات [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-88]

  • مهارت‌های سواد اطلاعاتی بررسی نقش برگزاری کارگاه‌های آموزشی در توسعه سواد اطلاعاتی متخصصین رشته برق در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 41-50]

  • مهارت‌های شش‌گانه سنجش سطح سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه شیراز با مدل آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 49-62]

  • مهارت‌های کارآفرینی بررسی مهارت‌های کارآفرینی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های جندی شاپور و شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 19-30]

  • موتورهای جستجو مقایسه عملکرد ابزار پیشنهاد دهنده در موتور جستجوی گوگل، یاهو و بینگ [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 75-96]

  • موفقیت کاربرد مدل شرون لاوسون جهت ارزیابی وضعیت مدیریت دانش در دانشکده علوم پزشکی نیشابور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]

ن

  • نرم افزار کتابخانه‌ای جایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ها [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 39-48]

  • نیم‌عمر بررسی یو.آر.ال‌های استنادشده در مقالات ایرانی علم اطلاعات [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-88]

  • نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بررسی وضعیت و رابطۀ بین مدیریت دانش و ابعاد سایبرنتیک در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 41-52]

و

ه

  • همکاری بین المللی تحلیل جایگاه جهانیِ ایران در پژوهش های علوم کامپیوتر با بکارگیری فنون علم سنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 59-74]